çalışmayı seviyorum..ev de oturmaktan daha çok...bana göre evde oturan kadın dırdırcı kadın...ama çalışmak öyle mi...başka bişey.. seviyorum çalışmayı , işe yaradığımı hissetmeyi,kendimi önemsemeyi...hatta kendine saygın bile artıyor,etrafa bakışın,olayları değerlendirişin bile...bir kadın ne olursa olsun (rabbim helalini göstersin herşeyin)mutlaka çalışmalı... e bu ilk blog yazım olduğuna göre haliyle bi hevesle yazılan her yazı gibi mutlaka silmek isteyeceğim bir yazı olmuştur ama ben bunu saklayacağım hehheee ....