çalışmayı seviyorum..ev de oturmaktan daha çok...bana göre evde oturan kadın dırdırcı kadın...ama çalışmak öyle mi...başka bişey.. seviyorum çalışmayı , işe yaradığımı hissetmeyi,kendimi önemsemeyi...hatta kendine saygın bile artıyor,etrafa bakışın,olayları değerlendirişin bile...bir kadın ne olursa olsun (rabbim helalini göstersin herşeyin)mutlaka çalışmalı... e bu ilk blog yazım olduğuna göre haliyle bi hevesle yazılan her yazı gibi mutlaka silmek isteyeceğim bir yazı olmuştur ama ben bunu saklayacağım hehheee ....
Kayıtlar
Ekim, 2014 tarihine ait yayınlar gösteriliyor